Adjunt Direcció Financera OSU-835
Responder al anuncioConeixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta
Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix Camp
Empresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades. Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província.
Funcions i requisits de la vacant
RESPONSABLE dins AREA FINANCERA: Aquesta àrea té gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb consolidacions als Estats Units, Xile, Colòmbia, etc. La major part de l'activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus.
FUNCIONS
- Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables en col-laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup.
- Anàlisi d'estats financers.
- Dominis de coneixements en normativa i procediments comptables.
- Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers (bancs, auditors).
- Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant.
- Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria.
- Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup.
- Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos).
- Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix.
- Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D i comercial Màrqueting.
- Gestió d'equips de controllers.
- Impulsar i gestionar indicadors de claus de (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup.
REQUISITS PER AL LLOC
La persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar. Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat, es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc. Residència a Reus o rodalies. Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països. Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional. Disponibilitat de viatjar.
Condicions que ofereix l'empresa
Perspectiva de la feina: Indefinit amb creixement en posició i salari. Previsió d'incorporació: € 40000. El salari és negociable en funció de la candidatura. Altres dades a destacar: Empresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement. Ambient altament especialitzat i professionalitzat.
#J-18808-Ljbffr¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo