Assistant responsable d'administració
Responder al anuncioConeixes algú a qui li pugui interessar? Funcions i requisits de la vacant Assistant responsable d'administracióEnginyeria i consultoria medi ambiental amb 30 anys d’experiència en el sector, ubicada a Barcelona, precisa incorporar una persona de suport en l’àrea d’administració. Les seves funcions seran de suport a la responsable d’administració i recursos humans en:ComptabilitatSuport a l’àrea de RRHH: control presencial, arxiu documental…Gestions diverses amb proveïdors i entitats financeresGestió documental de l’empresaRevisió de contractes mercantilsActualització de diversos registresRequisits:Formació en Administració i Direcció d'empreses, Econòmiques, Empresarials o CFGS en Administració i financesExperiència mínima de 3 anys en lloc de treball similar. Persona metòdica, analítica, amb capacitat de treball en equip i amb motivació per a créixer en l’empresa. S’ofereix:Incorporació immediataJornada de matins de 8:30h a 14h o jornada completa de 8:30-14 i de 15 a 18h, a convenir en funció de la disponibilitat del/la candidat/a. Teletreball de fins al 25% a partir de quan es compleixi 1 any d’antiguitat a l’empresaFormació del lloc de treball a càrrec de l’empresaSalari segons experiència aportada i jornada de treball realitzada. #J-18808-Ljbffr
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo