💡 Recomiendo: Echa un vistazo también a ofertas de trabajo similares entre las que seguramente encontrarás algo que te interese.
B706 Assistent a Direcció de L'institut Universitari de
Responder al anuncioPersonal Secretari/a Acadèmica de Direcció.
Responsabilitats i Tasques:
- Suport de primera mà al director (programació de viatges, organització de reunions, maneig de sol-licituds d’informació, preparació d’informes i correspondència).
- Administrar la càrrega de treball (gestionar l’agenda i preparar la documentació necessària).
- Suport administratiu a les reunions d’equip i altres (elaboració d’actes i gestió del temps).
- Gestió i seguiment dels convenis amb les entitats corresponents perquè els alumnes puguin realitzar les pràctiques.
- Gestió de nous alumnes pel nou curs acadèmic.
- Responsable de l’obertura, arxiu, tancament i custodia dels expedients dels alumnes de l’IUSM.
- Responsable de l’acompliment de la Llei de Protecció de Dades a través dels documents que calgui fer signar als alumnes que hagin de realitzar les pràctiques en els diferents equipaments de la Fundació.
- Elaboració dels documents administratius i de comunicació de dades per donar compliment als circuits administratius necessaris per al bon funcionament de l’organització.
- Col-laborar en la confecció de la memòria anual de la Fundació.
- Suport en l'organització de jornades i diferents esdeveniments institucionals.
Requisits:
- Experiència de 1 any en l’àmbit administratiu, preferiblement en l’àmbit universitari o similar.
- Títol de FP de Grau Superior en gestió administrativa.
- Català (parlat C1, escrit C1) i anglès (parlat B2, escrit B2).
- Competències / coneixements: Formació universitària ADE o cicle formatiu en gestió administrativa.
- Nivell alt d’anglès (B2 o C1).
- Coneixement d’Office (Excel, Power Point, Word, . . . ).
- Coneixement en l’àmbit de docència i recerca (gestió acadèmica).
- Es valorarà titulació de nivell C de Català.
- Coneixement i experiència prèvia amb la gestió de convenis d’alumnes en pràctiques.
- Valors personals alineats amb la missió i valors de la FVB.
- Capacitat per treballar en equip, iniciativa, autonomia i capacitat per a la resolució de problemes.
- Tracte empàtic.
Condicions:
- Contracte laboral temporal (6 mesos).
- Jornada parcial (25 hores anuals).
- Altres beneficis: Retribució segons XII Conveni col-lectiu de treball d'establiments sanitaris d'hospitalització, consulta i laboratoris d'anàlisis clíniques de Catalunya.
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo