Customer Support Lead (e-commerce)
Is there something more we should know about you? What languages do you know? (besides native): Have you managed customer support teams specifically for e-commerce brands? * How many tickets did you have monthly? * How many agents did you manage? * What metrics did you track to evaluate customer support success? * What customer support tool did you use? Did you use any automation or AI tools? * Have you managed customer support for a brand that uses Shopify? * What is your notice period? * What are your financial expectations for this role based on a B2B contract in USD? * #J-18808-Ljbffr
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo