Office admin
Responder al anuncioIRP systems is developing the next generation of high-performance e-powertrain systems that will change the electric vehicles market and we are seeking for Admin Assistant to join our team. You’ll be responsible for the followingManage the day-to-day office routines, ensure smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, maintenance, visits, welfare events etc. Assisting employees with any office-related requests or issuesPreparing and tracking purchase orders and invoices. Domestic and international logistic arrangement as per requirement. Work closely with various departments around the organization. Skills and Qualifications:Excellent English verbal and written communication skills. At least 2 years’ experience in purchasing administration and logistics. Proficient MS Excel skills; familiarity with Priority system. Excellent Interpersonal skills. Ability to operate effectively in a fast-paced environment. High attention to detail and problem-solving skills. #J-18808-Ljbffr
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo