Office admin
Responder al anuncioIRP systems is developing the next generation of high-performance e-powertrain systems that will change the electric vehicles market and we are seeking an Admin Assistant to join our team. You’ll be responsible for the following:Manage the day-to-day office routines, ensuring smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, maintenance, visits, welfare events, etc. Assist employees with any office-related requests or issues. Prepare and track purchase orders and invoices. Arrange domestic and international logistics as per requirement. Track vendor payments. Work closely with various departments around the organization. Skills and Qualifications:Excellent English verbal and written communication skills. At least 2 years’ experience in purchasing administration and logistics. Bachelor’s degree - advantage. Proficient MS Excel skills; familiarity with Priority system. Excellent interpersonal skills. Ability to operate effectively in a fast-paced environment. High attention to detail and problem-solving skills. #J-18808-Ljbffr
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo