Tècnic/A Helpdesk | [M604]
Responder al anuncioUPCnet és l’empresa de consultoria i serveis tecnològics de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech, experta en ajudar a les empreses i administracions públiques a potenciar l’agilitat de negoci mitjançant l’ús de les TIC. A més de donar servei a la Universitat, aportem coneixement a sectors tan diversos com ara la salut, el manufacturing, els béns de consum i l’administració pública. La nostra expertesa tecnològica és igualment àmplia i comprèn els àmbits de l’Analytics & Big Data, la gestió de sistemes informàtics i xarxes, la seguretat o el desenvolupament d’aplicacions.
Cerquem una persona que participi en el disseny i desenvolupament de projectes tecnològics principalment dels entorns de Kubernetes a nivell d'infraestructura IT.
Funcions
- Instal-lació, configuració i posada en marxa de sistemes de containerització i virtualització.
- Administració, suport de segon nivell, resolució d'incidències i problemes en els anteriors àmbits.
- Automatització de processos mitjançant eines com Terraform, Rundeck i Ansible.
Requisits
Formació: Titulació en Enginyeria Tècnica en Informàtica o Telecomunicacions o CFGS en Administració de sistemes informàtics.
Experiència: 2+ anys d'experiència en l'administració de sistemes Linux i Kubernetes, preferiblement en entorns de gran volum i alta disponibilitat.
Coneixements: Coneixements en VMware i entorns de Cloud AWS. Coneixements alts d'alguna eina o llenguatge d'scripting (bash, perl, python, etc. )
Competències: Capacitat de treball en equip, auto-organització, orientació al servei i comunicació. Capacitat de reacció en situacions de pressió. Iniciativa, responsabilitat i motivació per l’aprenentatge. Passió per la tecnologia i visió de futur. Orientació al client.
Es valorarà
- Coneixements d'eines DevOps com Terraform, Puppet, Ansible, Rundeck, Git, etc.
- Coneixement de metodologies àgils.
- Coneixements en Velero i MinIO.
- Coneixements en eines de monitorització com Prometheus i Grafana.
- Experiència i/o coneixements de la metodologia ITIL.
- Certificacions tècniques, especialment en administració de Kubernetes (CKA), VMware (VCP-DCV) i xarxes (CCNA).
- Bon nivell d'anglès escrit.
T'oferim
- Incorporació immediata.
- Estabilitat laboral i creixement professional.
- Conciliació de la vida personal i professional: disposem d’un innovador i premiat programa propi de conciliació "PEOPLE FIRST" perquè ens importen les persones de la nostra companyia. Aquest programa inclou un conjunt de mesures en diferents àmbits per afavorir la conciliació:
- Flexibilitat d'horaris d'entrada i sortida.
- Jornades intensives (estiu, Setmana Santa, Nadal i tots els divendres de l'any).
- 28 dies hàbils de vacances a l'any.
- Permisos addicionals de maternitat i paternitat, exàmens, etc.
- Model híbrid de teletreball i altres permisos especials!
CATEGORIA
Informàtica i telecomunicacions
DEPARTAMENTO
Customer Support
NIVEL
Empleado
NÚMERO DE VACANTES
1
ESTUDIOS MÍNIMOS
Ciclo Formativo de Grado Superior
EXPERIENCIA MÍNIMA
Al menys 1 any
JORNADA LABORAL
Intensiva Tarde
#J-18808-Ljbffr¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo